Monday, July 12, 2010

Min älskade syster och jag!



Det känns sä härligt att ha en syster (igen). Denna fina bild är tagen av Joar på båten tillbaka från en underbar helg på Yvonne's och hennes man Joszy's landställe på Knutsholmen i Vaxholm. De senaste 16 åren har vi pratat på telefonen mycket sporadiskt. När vi setts har det känts härligt att ses och mysigt att umgås. Jag har förstått att jag uppfattats som otroligt över-energisk... nej heter det så..? Hyper, typ..? Men jag har nog varit hyper, eller otroligt "på". Men det är ju mer kanske "nature of the beast". Att vara mäklare är ju att vara otroligt på, i alla fall när man är aktiv på USA marknaden. Tack och lov upplever jag att det är annorlunda i Sverige. Här tillåts man ha semester i fem veckor, gå hem klockan 17 och på något vis ha ett liv utanför jobbet. Det är märkligt avslappnade och kreativ miljö.
Jag känner mig som en mer samlad och bättre medmänniska... (syster, dotter, kompis, kollega, "fru", mamma)

No comments:

Post a Comment