Sunday, October 11, 2009

Nu har vi proppat ner allt...

Nu ligger väskorna på rad i hallen. Allt är i, tror jag. Jag har skippat en del "bra och ha" kläder och det är väl ok, egentligen. efter all resor vi gjort så vet man ju att man bara använder sina absoluta favoriter. jag fick med mig några kavajer och lite business kläder, det känns ju bra. Nu har jag tömt frysen och tvättat ur kylen ordentlig. Karen kommer att kolla huset, hon fick en mängd flaskor vin. hoppas hon inte tror det är en muta... men egentligen är det ju lite det. Ja vad ska vi göra med huset..? Vi stänger den byrålådan tills efter nyår. Just nu vill jag bara till Sverige och barnen med. Toby är helt med på det hela, ärligt är jag (lite) förvånad. Det ska bli såå spännande och säkert kallt. Snart trampar vi svensk mark...

No comments:

Post a Comment