Thursday, April 29, 2010

Samlar på sig grejer...

Jaa det var ju lite mer att flytta än bara några väskor... Hur i he-sicke fick vi ihop så mycket mer än det vi kom med för några månader sedan. Joo det är väl alla vinterkläder som vi skaffat eftersom det varit så stans kallt... jag tog ju med mig en stor väska med mig från huset med favorit kavajer, byxor och skjortor. Helt ego tog nästan bara med mig mina egna kläder och köksknivarna... förstås. Vi kommer in i lägenheten några dagar tidigare som underlättar eftersom vi måste städa hela lltet. Jag blev överraskad när jag kom hem att Joar tvättat fönstren i vardagsrummet och det var sådan skillnad. Klart och rent ljust i hela lägenheten i Gamla stan... Det såg så fint ut med påskriset som aldrig slog ut. Våren var trög på står alla me jag har inget att relatera det med. det är fortfarande kallt i Stockholm.

No comments:

Post a Comment