Saturday, April 10, 2010

Nytt uppdrag - Bolagsplatsen.se

På torsdag börjar jag ett 6-månadersuppdrag på Bolagsplatsen.se som ansvarig för deras lokal-site Lokaler.nu. Det ska bli kul uppdrag. Samma investerare som på Hundsmart men en annan ordförande Björn Ryberg, som jag redan träffat flera gånger på Grädde Invest, han är kunnig och intresserad av tillväxt. Niclas som är VD verkar bra, otroligt energisk. Bara vi inte är för lika så vi bara kör på men glömmer att utveckla produkt, utbud och utvärdera. Tror inte att det blir så svårt uppdrag eftersom jag jobbat med detta så länge nu och nu lite på andra sidan. Känner att min story håller bra med andra kollegor som jag nu ska träffa som kunder. Spännande att få jobba med kollegor som är intresserade av att bygg något och har en plan!

No comments:

Post a Comment