Thursday, January 21, 2010

Undrar varför man glömmer hur kul det är...

Ja man kan ju vara filosofisk och prata om allt och alla... Men man glömmer nog hur lyckligt lottad man är. Att folk litar på en och att man kan skapa förändringar ur sin frustration. Jag tycker jag har lyckats... mailade en gamla klasskompis idag:

"Jag har haft två mycket arbetsamma men Ack så fantastiskt fruktsamma (på hundsmart) veckor men stora framgångar i styrningen och visionen om utvecklingen av hemsidans/ företagets koncept och design. Vi kör hemma snickrat ett tag till... kollegorna har skärpt till sig och nu ger min frustration och "militäriska" handfasthet frukt :-) ..äntligen...
Vet du vad Sköönt det känns när man instiftat rapporteringsverktyg och förändringsmetoder mot en Gemensam (min) Vision!?"

No comments:

Post a Comment