Sunday, May 24, 2009

Ryggkorvar och fett veck

Som jag skrev tidigare så har jag ju sprungit marathon och tränat "galningen" i många år så när favvis blusen inte gick igen, hur många nålar jag än satte dit, fick jag nog. man kan ju ge upp och säga "what the f$%^&"!! Jag är 45, fått två barn... det är igent hopp ändå.. Men när man inte gillar att det fett-veckar-sig på magen när man sitter eller att ha "ryggkorvar" som inte bara skapats av en tajt BH.. Då vet man... nu eller aldrig. Faan jag accepterar inte detta.. Så fort jag stänger nästa deal har jag $50 att spendera på snygg BH och en blus... eller braller, typ. Faktum kommer och eftersom jag inte en $ över att spendera på annat än mat och räkningar (känner du igen det..?) så skulle jag verkligen inte gå ut och köpa större kläder utan nya fräcka i MIN stolek jag alltid haft typ 36-40 :-).
När jag slutande springa pga av spring/slitskada i rygg och lår så har kilona sakta men säkert smugit på. Nu är jag ingen ängel eller mat-gestapo. Det fina med VV är att man äter vanlig mat och dricker sitt vin och sin ost om man beräkar det under dagen.

No comments:

Post a Comment